To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Dmitriy Rodionov – :
Eau Hyper Fraîche es como una visión retrofuturista del laboratorio de un antiguo alquimista, de una vieja botica.
La cidra, un fruto agrio inusual, con su frescura amarga y rústica, es la protagonista absoluta realzada con toques de otros cítricos (por suerte, la mandarina no es demasiado perceptible: es uno de mis talones de Aquiles olfativos), el petit-grain y un discretísimo toque floral. El fondo de musgo, menta y cedro, usuales en la casa, es como la firma olfativa. Para todo el mundo, hombres y mujeres, y casi para cualquier edad. Pero, éso sí, ese todo ése mundo ha de ser gente inteligente, pero discreta. Moderna, pero no dada a la extravagancia. Activa, pero formal. Es la expresión perfecta de lo que debería ser un flánquer. Y de lo que debe ser una Eau Fraîche, al igual que su hermana mayor, Eau de Courrèges.
Duración buena, sillage modesto.
La poca proyección que están recibiendo los nuevos perfumes Courrèges es lastimosa. Rose, Blanc y Bleu ya no se encuentran en las tiendas, e Hyperbole (al menos aquí, en la Villa y Corte) ni está ni se la espera. ¡Qué pena que toda la publicidad se la esté llevando Chanel con ese champú de cítricos llamado Gabrielle y Dior con la enésima reformulación de Miss Dior, que no vale más que un polo de mandarina derretido..!